SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Likte teksten, men likte ikke vokalisten eller beaten. What he said. For å si det sånn så var det ganske bra i forhold til philip! Dette kan vel selge like bra om ikke bedre hvis du skaffer noen pupper. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Likte den jeg.... hva har folk mot norsk hip-hop? Endret 2. februar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Likte den jeg.... hva har folk mot norsk hip-hop? Lagt merke til dette i en del musikkdiskusjoner, forum.hw.no er veldig metallelsker-dominert Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Eg høre så å si bare på hiphop men norsk hiphop er ikke helt i min smak enda. Hører heller på svensk faktisk. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Hører heller på svensk faktisk. Litt offtopic dette, men den nye sangen til Timbuktu er veldig bra: Alla vill till himmelen men ingen vill dö Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er faktisk en heimelaga musikk review tråd her på forumet .. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=334963 Denne tråden vil vel passe best der. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 likte ikke beaten på sangen, flowen var sånn helt grei. men sangen var rett og slett for kjedelig og gladaktig Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Den var ikke noe bra, men artig var den. Minner om Dirty Oppland. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er faktisk en heimelaga musikk review tråd her på forumet .. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=334963 Denne tråden vil vel passe best der. Stemmer det. *tråden stenges* Post sangen i hjemmelaget musikk tråden istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg