Gå til innhold

Nokia 7610 tilkoblingsfeil...

Anbefalte innlegg

Er ikke helt sikker om dette emnet hører til her, men jeg kjører på. Det er jo snakk om en symbian mob.

Sliter litt med min 7610 om dagen. En gang iblant så virker det som om mobilen min stenger linjen inn og ut helt. Får nemlig ikke ringt eller motta samtaler. Det dukker opp en feil melding av denne typen: "tilkoblingsfeil". Den eneste løsningen jeg har finni som funker er å restarte mobilen.

Noen som har opplevd samme feil og kan dele sin kunnskap med meg, hjelper det å oppdatere firmwaren eller er det en kræsj i hardwaren...? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke helt sikker om dette emnet hører til her, men jeg kjører på. Det er jo snakk om en symbian mob.

Sliter litt med min 7610 om dagen. En gang iblant så virker det som om mobilen min stenger linjen inn og ut helt. Får nemlig ikke ringt eller motta samtaler. Det dukker opp en feil melding av denne typen: "tilkoblingsfeil". Den eneste løsningen jeg har finni som funker er å restarte mobilen.

Noen som har opplevd samme feil og kan dele sin kunnskap med meg, hjelper det å oppdatere firmwaren eller er det en kræsj i hardwaren...? :ermm:

Kanskje du har installert noen applikasjoner som fører til dette?

Vet at det finnes noen "ringe-applikasjoner" som kan finne på mye tull!

Lenke til kommentar

Takk for tipset :w00t: , det skal jeg ha i tankene seinere. dessverre så har jeg ikke noen slike program på mobilen min. Får gå ned til Nokia senteret og høre, får håpe det er firmwaren som må oppgraderes. Ellers.. noen andre som har opplevd eller hørt om dette problemet

Endret av tmarcusk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...