Gå til innhold

GetTogether - Security Crew søkes


Anbefalte innlegg

Hardware.no-nettverket ønsker å arrangere et dataparty i Juni i Oslo området. Foreløpig dato er satt til 25-28 Juni. I forbindelse med datapartyet trenger vi ytterlige 6-8 I security crewet.

 

Crewet bør helst være tilgjengelig fra fredag 24.06.05 til og med onsdag den 29.06.05, dog 24-28 er viktigst.

 

Som sagt er vi endel i Security crewet allerede, men vi vi skal være 16 i alt og mangler 6-8 stykk. Det er noen minimums krav samt noen ønskelige.

 

Oppgaver:

Vakt hold ved inngang, patruljering i lokalene samt brannvakt. Lanpartyet har også 13 års aldersgrense og de regler som da medfølger. Livredning og brannvakt kurs gis på fredag 24.06 sammen med brannøvelse.

 

Vi snakker 3-4 skift om dagen, dvs 6-8 timers skift pr dag.

 

Krav:

Den dagen lan Partyet starter, MÅ du være fylt 18 år. Det gjøres ingen unntak for dette.

 

Du må være rolig og avbalansert person med en god porsjon tålmodighet.

 

Ønskelig:

Alle relevante søkere (18+)vil bli evaluert, men vi ønsker oss også noen "Voksne" dvs. 24-25+, gjerne enda eldre. Hvis du har erfaring fra vakthold er dette også en fordel men ikke et krav.

 

Det er også ønskelig med flere jenter, så hvis du har mulighet, søk!

 

Nå skjønner vi at det er vanskelig for den etablerte garde å få fri fra unger, make og jobb bare for å delta som vakt på et lanparty, men enhver innsats vil bli verdsatt. Jeg er selv 30 år og gift, men jeg er så heldig at kona har lyst å være med å hjelpe til.

 

Mer relevant info finner du her: Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)

Og her: gettogether.no

 

Husk å ta med litt relevant info om deg selv når du sender inn din søknad.

 

Søknad sendes på mail til :

[email protected]

og en kopi (cc) sendes til:

[email protected]

 

Locolita

Endret av Locolita
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jesus Kristiansen!!!

 

512kr+50kr :ohmy: for å komme inn?!? Dette er det svinedyreste LAN'et jeg har sett til dagsdato, der har dere i hvertfall en rekord! Såvidt jeg husker koster det ikke så mye å komme inn på TG engang. For å sette det litt på spissen så virker det som du helst bør ha vært ansatt i Securitas eller lign i 10 år eller være jente for å komme inn i det crewet.

 

Vel dere får jo ha lykke til, får jo snart 1Gb ram for prisen av ingangsbiletten her så jeg tror jeg velger det i steden :yes:

Lenke til kommentar

"Hardware.no-nettverket ønsker å arrangere et dataparty i Juni i Oslo området."

Skal dere dekke inn minuset fra web siden nå?

 

Jeg har vært med å arrangere mellomstore LAN på 100+ stadiet med x antall Mbit internett og mange compoer og f.eks. kino sponset av Hifi-klubben og et PA merke (det var rått) Bare du nevner ordet "et rusfritt alternativ" så stiller sponsorene som regel villig opp. PS Data stiller alltid opp med premier, det er det sikkert mange andre også som gjør. Samt at det er standard og spørre alle bankene i området og se hvem som vil sponse mest mot å henge opp en banner på partyet. Dess større party jo mer får du som regel fra sponsorene, får du ikke nok så er det bare å prøve å få flere. 150-200kr er normalt for å ikke gå i underskudd på et lan på størrelsen nevnt over.(100+) 300kr burde være nok til deres party.

 

Det kommer sikkert mange på partyet deres for det er jo ikke alle som har et medium som www.hardware.no å annonsere på.

 

Kanskje det bare er latskap som er grunnen? Det er klart at det er lettere å få masse inngangspenger i hånda uten å jobbe for de...

 

Takk Gud endelig er den kommet den jeg har ventet så lenge på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...