Panodil Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noen som har forslag til bra skjermkort som ikke er PCI Express? Skal brukes til spilling. Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hva er budsjettet ditt? Kan anbefale et kort som ligger midt på prisstigen og som yter ganske bra: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306283&cks=SPK Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sikkert blitt spurt om mange ganger, men sitter og bestiller et kort selv nå. Har en p4 2 ghz, med 1 gig "gammel" ram. Vurderer 6600gt eller 6800le. Hvilket kort mener folket er best av disse? Jeg har et ti 4400 fra før, tror dere jeg vil merke stor forskjell? Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Da vil du merke ganske stor forskjell erik! Jeg mener du skal satse på et 6600GT hvis du ikke skal modde/klokke kortet ditt mye, da vil nok 6800LE være det smarteste siden du kan åpne pipelines på dette. Uansett er det jo ikke noen garanti for at ditt kort vil kunne moddes suksessfullt da dessverre Endret 20. januar 2005 av Gundersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå