BennyB9 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvor går grensa på FSB overklokking sånn ca. i mhz på dette systemet? har akkurat begynt med dette så jeg trenger litt hjelp, men bare oppgi sånn ca. Orginalt 200mhz@215mhz bare oppgi et tall sånn at jeg har et begrep, Bruker Artic-cooling 64 TC ultra CPU kjøler. System: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack AMD Athlon 64 3000+ Tray Socket 754 512KB cache Gigabyte Nforce K8 Trinton GA-K8NS Takker for alle svar Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Fsb`en blir vel begrenset ved cpu`en og rammen din. Du klarer sikkert å stille den opp endel. Men pass på og ikke still for masse på engang. Jeg har pc2700 ram og jeg fikk min fsb opp i 244 men ikke mer. Hadde nok klart mye mer visst jeg hadde hatt raskere ram. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det som er begrensningen er CPU'en. Ram'en kan du bare stille til å kjøre på feks 6/5 istedenfor synkornt. Så det er bare til å øke med 5Mhz om gangen og sette ned Mhz på ram'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå