Dan Hansen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har et hovedkort i en maskin - og ønsker å skaffe meg et tilsvarende - men jeg aner ikke hva slags kort det er - og det er umerket! Finnes det noen grei måte å finne ut hva slags kort det er? ::Dan Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Åpne maskinen og se hva som står på det. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Som jeg skrev - det er umerket - dvs - det står ingenting på det ... ::Dan Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Finnes noen programmer du kan bruke.. Kan jo prøve sisoft sandra, det kan du hente ut veldig mye info om alle komponentene dine +++ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 CPU-Z. Everest. Aida32. Pc-Wizard. Mange programmer som kan finne ut sånt. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Last ned SisoftSandra eller AIDA32. De programmene er systeminfo programmer som av og til klarer å identifisere hovedkort produsent og modell. Men hvis du har et umerket hovedkort så er det sannsynligvis fra en Dell maskin eller annen ferdigpc produsent, så da er det ikke sikkert at det hovedkortet er å få tak i. Lenke til kommentar
mylife Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hva er vitsen med å kjøpe et helt likt et? Er jo bare å kjøpe et som har rette spec og som man får anbefalt. Vil fungere ypperlig det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå