anal_fabet Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg prøvde idag å bytte fra mitt gamle Abit kd7 socket A hovedkort med AMD Athlon XP 2400+ til mitt nye MSI K8N Neo2 socket 939 hovedkort med en AMD athlon 64 3500+ (90nm) prosessor. alt virket som det skulle når jeg gikk i biosen, fikk satt den opp men når jeg skulle starte windows xp pro så nekter det å starte i verken vanlig eller safe mode. i biosen ser alt ut til å funke. og på den diode dingsen til msi kommer det ingen tegn til hardware feil. Har dere vert borti samme tingen før? Alle de andre gangene jeg har oppgradert maskina så har det vert med en formatert harddisk. Klarer ikke windows en oppgradering av hovedkort og prosessor uten å måtte re-instaleres? Er tom for ideer og begynner å få vondt i hodet På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Du må reinstallere Windows Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 AHHHHHH... toppers. hadde egentlig tenkt å formatere c: driven men hvordan formaterer man egentlig hard disken med windows på? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sett i Windows cd'en, velg CD som "1st Boot Device". Du formaterer fra windowsinstallasjonen Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Dette tok jo bare noen svært få minutter. Takker så meget for den raske hjelpen Endret 20. januar 2005 av anal_fabet Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Dette tok jo bare noen svært få minutter. Takker så meget for den raske hjelpen velkommen til forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå