Samurai99 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har endret datamaskinens navn, men trenger å gå tilbake til det gamle, ettersom ting ikke virker helt som det skal nå. Er det noen måte å finne ut av det på? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Gå inn på systemegenskaper i kontrollpanel gå på nettverk identifisering og så på egenskaper skriv inn nytt navn reboot Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Joggi: Det hjelper han da ingenting. Han spør om hvordan han kan finne ut av det gamle navnet. Joakim83: Hvilke tjenester er det du benytter som ikke lengre fungerer når du bytter datamaskinens navn, om jeg tør spørre? Om det bare er at noen prøver å gå inn på din maskin med pathen "\\maskinnavn\", så er det jo bare å bruke det nye navnet (som du finner slik Joggi beskriver). Endret 20. januar 2005 av transistorbass Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ok regna med at han visste det gamle navnet men ikke visst hvordan han endra det tror ikke maskinen husker på tidligere brukte navn Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Har ikke noen konkrete eksempler på hva som ikke fungerer som det skal, bare en del rart som har skjedd med maskinen siden jeg skiftet navn Mulig det bare er meg som innbiller meg det, men skulle uansett vært greit å vite om det er mulig å finne tilbake til det gamle navnet! Er det mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå