Dragis Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Hei alle sammen, vet at mange har spurt om akkurat det samme, men noen av innleggene ang. dette er litt gamle. Jeg har 10000,- til disposisjon og jeg trenger et kamera som jeg skal bruke til å lage en dokumentar. Har sett på noen som er interessante, (bl.a. JVC GR-DV4000), men er veldig usikker..Vil ha mest mulig for pengene og jeg trenger den veldig, veldig snart.. Trenger egentlig annet utstyr også (stativ, mikrofon,lampe osv).Bor i Oslo.Hvor bør jeg kjøpe? Vær så snill og hjelp meg På forhånd takk Mvh Dragoslav Endret 24. januar 2005 av Dragis Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Fotovideo i Møllergata...dyktige folk, og priser som konkurerer med nettbutikker. AKIRA Lenke til kommentar
skitz0r Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Panasonic NV GS400.. men den blir vel litt dyr for deg.. koster rundt 15000,- Lenke til kommentar
sindrehauglum Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Begrunnelse i innlegget er nyttig for de som spør om ting. Ellers blir innlegget verdiløst. Eks: Panasonic NV GS400 passer ikke til deg fordi det er for dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå