OlaML Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg tror jeg skulle klart å finne fram med NAFs veibok. Å stole på MSN skal jeg ihvertfall ikke gjøre. http://mappoint.msn.com/DirectionsFind.aspx Velg Norway, start city Haugesund, end city Trondheim, Get Directions. Pakk ekstra niste og husk pass! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hehe, litt gammel, men fremdeles litt morsom.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noen som har prøvd med Shortest i stedet for Quickest? Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Haha, tok "quickest" route og for å komme fra Haugesund til Trondheim må vi visst over "dammen" til UK, så over til Tyskland, så innom MedelSvensson en liten tur før vi endelig kommer til hjemlandet att, forhåpentlig i Trondheim. Skal teste "shortest" nå. Edit: "Shortest Route": Haugesund -> Carlisle, UK -> Bergen, Norge -> (..) Trondheim. Korteste rute ja, nemli' Endret 20. januar 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå