[Tx] Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) når kommer xp 64-bit ? Emnetittel redigert. Prøv å få frem av emnetittel hva du skal spør om/hva tråden egentlig omhandler. "win xp 64-bit" sier veldig lite om ditt spørsmål. Les hva nettiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. PoleCat Endret 20. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dette lurer jeg også på, har søkt en del både her på forumet og på google. Finner ingenting om noen frigjøringsdatoer... Noen som vet? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dette lurer jeg også på, har søkt en del både her på forumet og på google.Finner ingenting om noen frigjøringsdatoer... Noen som vet? Hei, fint etternavn du har! heter det samme WinXP 64Bit finnes, men ikke på norsk utgave! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dette lurer jeg også på, har søkt en del både her på forumet og på google.Finner ingenting om noen frigjøringsdatoer... Noen som vet? Hei, fint etternavn du har! heter det samme WinXP 64Bit finnes, men ikke på norsk utgave! Finnes det da? Er ikke det bare Beta da. Det han karen som posta dette prøver og komme fram til er når Windows XP 64-Bit fullverson kommer ut. Det jeg har lest er Q1 men det tviler jeg på. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Windows XP 64 vil komme i april. Kilde: http://www.theinquirer.net/?article=20874 SOURCES CLAIMED Microsoft is planning to introduce its 64 bit operating system for Intel and AMD processors (iAMD64) on the 29th of April. The sources are close to Microsoft. It appears there will be a release to manufacturing version of WinXP 64 in March. That's the stage before the CDs get stamped out and the boxes get printed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå