Gå til innhold

Anbefalt skjermkort (2xDvi) til nec 1770nx.

kaeksen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig brae kort.. skal vurdere dem begge.

Men nå må æ unskylde meg litt her, ble litt usikker om æ i det hele tatt skulle gå for 2xdvi. Er det egentlig vits og kjøpe to lcd'er (nec 1770nx 17") for og ha ved siden av hverandre. Jeg spiller jo ikke, surfer og tuller no litt ellers :)

Off topic statement: Koffør utelatte nec pivot på nec 1770nx..omg..hadde de hadd det, ja da hadde skjermen vært i alles øyne spør du meg. Men skal seff beholde den!! KOFFØR NEC!!??!!

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg bruker denne tråden til å "samle meg". Det er ikke lett, og kommer ikke bli lettere etterhvert som utviklingen går sin vante gang (at superspeed). Man får ikke snudd seg, så dukker det opp en mulighet som ikke var der før :) Blir heilt forvirra, det er så mange produkt og velge mellom.

Hvis jeg skaffer meg to skjermer må windows integrere bedre/lettere brukerstøtte i hennhold til oppsett av personlige innstillinger. Dvs, at det blir lettere og konfigurere windows slik at hvis jeg åpner en link i eget vindu, da åpnes det nye vinduet på den andre skjermen hvis jeg vil det.

Hilsen lett forvirret og full hw veteran ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...