_ducktales_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Heisan.. kan jeg bruke disse to rambrikkene sammen på hovedkorte? selv om de har ulike merker Corsair & Kingston Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5 Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 512MB 64MX64,Non-ECC,400MHz,184-pin,CL3(3-3-3) De har ulike CL .. vet noen hva dette har å si.. Den rammen med CL 3 er dyrest hvertfall Endret 20. januar 2005 av _ducktales_ Lenke til kommentar
_Vesla_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Vil nok ikke fungere!! du kan sikkert bytte den ene inn..... sikkert noen på boardet her som bytter med deg.. Lenke til kommentar
_Vesla_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Og når det gjelder CL så tror jeg nok den på CL 3 er best! jo høyere bedre vettu Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Hei godt noen visste dette.. Hjertelig takk for hjelpen Lenke til kommentar
scarlett Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Må nok rette litt på deg der. CAS er forsinkelsen på RAMen fra data KAN leses til den FAKTISK leses, og er den forsinkelsen som påvirker ramen mest. DVS jo lavere CAS jo raskere RAM. Derfor vil du også se når du titter på RAM av samme merke og type at de med lavest CAS oftest er dyrest. Når det gjelder om de vil virke sammen så vet jeg faktisk ikke. Det er veldig vekslende fra merke til merke hvor bra de fungerer med andre merker. I utgangspunktet så skal det gå bra å sette i forskjellige merker. Hvordan det påvirker systemet....tror det vil påvirke systemet ditt slik at data behandles i den hastigheten som den tregeste brikken din går på. Endret 21. januar 2005 av scarlett Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 TAKK SÅ MYE!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå