Steinmann Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jeg har satt opp en horisontal meny, noe som gikk bra, men så her om dagen gikk det dårlig. det har kommet margin mellom li elementene har gjort alt jeg kan for å få de intil hverandre, men de har ikke lyst! home.no.net/orsus Noen som har vært borte i dette problemet? litt gennerell feedback på siden hadde også vært fint. er klar over at den originale stilen er grell, men kan ikke ta den ifra de gamle damene *edit: typos Endret 23. januar 2005 av orsus Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) enten så har jeg missforstått deg eller så er det bare meg...hmmm....er ikke det en horisontal meny? vil du ha den vertikal? er det det som er problemet? Endret 20. januar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 typo skal ha den horisontal, men uten de mellomrommene Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) En liten digresjon: Så utrolig uoversiktlig og lite hensiktsmessig å bruke flere CSS-dokumenter for forskjellige deler av stylingen! Over til problemet. Det er ikke verre enn å forandre #meny ul,li { til #meny li {... Om ikke alt mellomrom fjernes da, kan du droppe linjeskift mellom <li>-ene i HTML. Merkelig sak, men det fungerer i noen tilfeller. Om dette er et slikt tilfelle vet jeg ennå ikke. Endret 20. januar 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) det er ikke forskjellige css-dokumenter for forskjellige deler av stylingen, er mer det at det jeg satt opp noen standardverdier, så jeg skulle slippe å skrive alt dobbelt i alle de andre stilarkene. takk, skal teste så fort jeg kommer meg hjem. har hørt om det med mellomrom når det kommer til bilder, skjønner bare ikke hvorfor dette problemet pluttselig poppet opp :\ EDIT: det funka som en drøm det! thanx Endret 23. januar 2005 av orsus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå