bazzo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jeg har alltid brukt dette scriptet når jeg skal poste en form til et nytt vindu med definert størrelse. Men nå ser det ut som om det krasjer med en php kode eller noe som kjøres på siden. Finnes det andre løsninger på dette scriptet ? php kansje ??? <form enctype="multipart/form-data" action="data.php" method="POST" target="window" onsubmit="window.open('about:blank','window','width=1024','height=600')"> Endret 20. januar 2005 av bazzo Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Dette er javascript. Jeg har ikke hørt om andre metoder å åpne et popup-vindu. Kan ikke du unngå det da, og bare kjøre brukeren til en vanlig underside? Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) fant ut at det er dette scriptet som skaper problemet. Noen som kan se hvorfor ? <script language="JavaScript" type="text/javascript"> var frmvalidator = new Validator("data"); // Validering for utfylling av template form frmvalidator.addValidation("head","req","Vennligst legg inn et navn på visningen"); frmvalidator.addValidation("interval","req","Vennligst legg inn antall sekunder visningen skal vises"); frmvalidator.addValidation("interval","numeric"); </script> <form enctype="multipart/form-data" action="data.php" method="POST" target="window" onsubmit="window.open('about:blank','window','width=1024','height=600')"> Endret 26. januar 2005 av bazzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå