Thrillseeker Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har ett nytt hovedkort jeg skal levere tilbake til hovedkort.no pga det ikke fungerer. Men har provet a kommet inn pa hovedkort.no i flere dager uten hell.. Er siden lagt ned? Hvor skal jeg henvende meg for support? Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 De er konkurs så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Hvor skal jeg få support da? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Huh, hvis hovedkort.no er konkurs er jo det en svært lite heldig situasjon for deg. I verste fall må du sende hovedkortet rett til produsent (Asus, MSI, DFI osv). Og i aller verste fall vil alle du kontakter bare trekke på skuldrene og si "garanti, nei det har jeg ikke sett". Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Tror det skal gå bra å sende det til produsenten. Send dem en mail og forklar problemet ditt. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Ok, skal prøve. men tror jeg må sende kortet utenlands:( herifra handler jeg bare fra MPX og Komplett.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Prøv å snakk med en annen butikk som selger samme produktet. Mulig de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Hovedkortet jeg har er et DFI lanparty UT nf3 250 gb.. FInner ingen som fører det... Har sendt en mail til DFI i England nå, håper de kan hjelpe meg Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg snakker helt uten bevis, men jeg tror netshop har tatt over konkursboet... Plutselig fikk de inn alle DFI kortene noe som hk.no har hatt lenge Lenke til kommentar
scarlett Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei Hei Det er netshop som har tatt over salg av DFI i Norge. Hør med de Tom Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Hei, jeg sendte netshop en mail i går og spurte. har ennå ikke fått svar Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Nå har jeg vært i kontakt med Netshop, og de har IKKE overtatt support for hovedkort.no Hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 som de sa, kontakt produsenten av hovedkortene. netshop har ikke tatt over supporten nei, men siden de fører DFI så må de da kunne ta inn kortet for svarte søren siden det er gartanti sak.. noe som dem går opp i mot DFI og klager til Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 hvis jeg sender inn til Netshop (noe de kanskje er villige til) hva slags rettigheter vil jeg ha? Det er jo slik at hvis hovedkortet ikke har mulighet å bli reparert på så og så lang tid så skal du få et tilsvarende produkt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 det er der problemet ligger. Men det kommer jo ann på hva som er feil, er veldig skjelden en butikk får reparert hovedkort og slikt, bare visst en vifte er ødelagt. Vanligvis sender de kortene tilbake til produsent og får nytt tilbake. Du får høre med dem, ellers får du ta kontakt med DFI og snakke med dem Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 sendte en mail til DFI for et par dager siden, men har ikke fått svar. får sende enda en:) Lenke til kommentar
555 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 sendte en mail til DFI for et par dager siden, men har ikke fått svar. får sende enda en:) Har du fått noe svar? Jeg sitter med samme problem og får ikke svar fra dfi. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Send kortet inn stil produsent ja, da skal du se at saken ordner seg i ditt favør. Det kan ta sin tid, om du må sende til utlandet , for så deretter at de tester det. Lykke til du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå