Gå til innhold

Hvilken - CL56/1557/Dell/Annen?

Anbefalte innlegg

Synes at Zepto virker som en bra plass å bestille, noen erfaringer fra disse?

Jeg bestilte en laptop fra Zepto mandag 17.01 og fikk en e-mail som ordrebekreftelse mer enn ett døgn senere. I den sto det at forventet levering ville være (torsdag) 20.01. Nå er det lørdag ettermiddag og jeg har ikke fått noen laptop og ikke hørt noe mer fra Zepto. Jeg vet ikke hva andre mener om en slik service...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå for Dell. Der har du mange forskjellige utgaver å velge mellom, og du kan konfigurere maskinen etter eget ønske.

Skjermene til Dell er i en klasse for seg.

Jeg annbefaler Inspiron 8600c på det varmeste. Her får du Widescreen også.

Skal man gå for Dell, glem Inspiron først som sist. Det er Latitude-serien Dell legger det meste av kvaliteten i. Sitter selv på en Dell Latitude D600 med mulighet for DVD-brenner, innebygd bluetooth, dedikert skjermkort og 14" SXGA+ skjerm (1400x1050). Centrino/Pentium-M er en selvfølge. Maskinen leveres kun med dette. Snart kommer arvtakeren, Latitude D610 med Centrino "Sonoma".

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Jeg hat hatt en whitebox 1557 og vil ikke anbefale deg å gå for den. Alt for dårlig byggekvalitet! Hadde den i en laptop sekk med bøker etc, og bare av det ble plastiken bak på skjermen bøyd såpass at det ble en liten mørk flekk på skjermen på grunn av presset. Dette gikk ikke bort. Ytelsen er det ingenting å se på, men etter min mening/erfaring er byggekvalitet mye viktigere. 1557'en har også ganske dårlig innsynsvinken på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...