Gå til innhold

vil chesskortet mitt funke i en telenorlåst d500?


Anbefalte innlegg

hei:) vet at mange har kjøpt seg d500 nå og er kjempefornøyd med denne. derfor vil jeg også kjøpe, men jeg får bare tak i telenorlåste... er det da sånn at siden det er samme nettverk så vil jeg kunne bruke chesskortet mitt i telefonen, eller må jeg kjøpe meg et telenor kort? jeg setter veldifg pris på om jeg kan få noen greie svar på dette-

 

er det forresten noen der ute som har d500 som er låst til telenor, men som bruker chess?

 

håper på svar..:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:yes: Har testet chess i 4 Telenor låste telefoner, og det har fungert i alle! De vi har fått inn til Spaceworld er nettlåste, ikke operatørlåste! :D

 

Edit: D500 telefoner altså hvis ikke det var tydelig nok... Og Netcom baserte kort fungerte ikke!

Endret av GA
Lenke til kommentar
:yes: Har testet chess i 4 Telenor låste telefoner, og det har fungert i alle! De vi har fått inn til Spaceworld er nettlåste, ikke operatørlåste! :D

 

Edit: D500 telefoner altså hvis ikke det var tydelig nok... Og Netcom baserte kort fungerte ikke!

takk for hjelpen.. tror jeg kjøper en som er låst til telenor da..:)

Lenke til kommentar

jeg vet det, jeg bare funderte på saken, hvis det gikk an å få tak i en d500 med abonnements bindingstid og så ta en kode og bruke kontantkort-sim kortet..men uansett så har alle de abonnementene månedspris så da hjelper det ikke..men når jeg tenker meg om kunne jeg godt ha valgt et telenor abonnement bare jeg får beholdt nr mitt, det må jeg ha..har hatt det samme nr siden 1997 og det er kjipt å bytte nå..

 

sparer egentlig ikke så mye på å kjøpe telefon med abonnement hvis du må betale resten av prisen i månedspris til abonnementet i 12mnd..

Lenke til kommentar

Jo, for du sparer jo på bruken!

 

D500 får du kjøpt med abo og operatørlås for 2499,-

 

Pluss reg og månedsavgift blir dette overkant av 4000,-, altså det samme som telefonen koster ny. Så kommer bruken din:

 

Sett i forhold til telenor kontantkort, så sparer du da ca 2 kroner pr minutt du snakker, og 10 øre pr sms.

 

EDIT: når det gjelder telefonnr ditt, så kan du bytte til hvilket abo, kontantkort eller forhåndsbetalte greier fra hvilket som helst selskap og betale dette.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...