b-real Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Bare for å prøve å poste der så fikk jeg denne meldinga (frames): Warning: Failed opening 'page_header.' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/forum/www/frames/reply.php on line 211 Privat : : Fatal error: Failed opening required 'page_tail.' (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/forum/www/frames/reply.php on line 255 Kunne det heller ikke komme opp en melding som sa at "du har ikke tilgang og poste her" :smile: Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Skulle tro den feilmeldingen var beskjed god nok? :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hei B|Real! Det er mulig Amund kan lage eit php script som gjær at når du får ei type feil melding så kommer du til eit php eller html dokument med ein tekst som for eksempel: "Du får diverre ikkje laga ein post i denne kategorien for øyeblikket etc.." Når det gjelder feil melding så står det klart kva som er feil det er fei i linje 211 i fila reply.php og linje 255. Regner det som sansynlig at Amund var inne å testa ut noko i fila reply.php og så var ikkje php komando stringen han skreiv heilt riktig. Lenke til kommentar
moderator Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg fikk bare at passordet var feil?!? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg tror egentlig ikke at dere skal se kategorien engang, men er ikke helt sikker på hva som er hensikten med den heller da... Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 pgressum: sjekk NEWS. Til dere andre: det er en intern del på forumet ment for moderatorene der vi samarbeider / har dialog. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 12:12, moderator skrev:Jeg fikk bare at passordet var feil?!? Nicket "moderator" tillater vi ikke. Få deg et annet nick! Jeg banner nicket så får du lage en annen konto. evt send meg en mail på [email protected] Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 den er grei Nicket "moderator" var en studie fra min side Lenke til kommentar
pskard Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: PIIIpower skrev (2002-06-14 13:44):den er greiNicket "moderator" var en studie fra min side En studie? Hva mener du? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 i de _fleste_ driftsmiljø har man reservert endel brukernavn for at disse ikke skal kunne tilegne seg informasjon på urettmessigmåte eller bli oppfattet for noe man ikke er. Men her var dere jo riktig så flinke og fikk pelt ut nikcet :smile: Ps. ikke noe pirk/kritikk her. (er ikke vanskelig hele tiden) _________________ Søker datarelatert jobb! [email protected] Min lille tumleplass [ Denne Melding var redigert av: PIIIpower på 2002-06-14 13:58 ] Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 13:56, PIIIpower skrev:Ps. ikke noe pirk/kritikk her. (er ikke vanskelig hele tiden) Neida! du er lissom ikke vansklig da.... Det bra med folk som gir konstruktiv kritikk, ps det er ikke mange av de :smile: Kos dere i sommersola, det skal jeg! Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hvis man trykker på kategorien Moderatorer får man meldingen Quote: Dette er et privat forum. Du har ikke tilgang til å lese meldinger i dett forumet. Finn en feil.. Hint: dette Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei! Tok for meg feilmeldinga på fredag.Kom på seinare at det gjaldt den nye kategorien Moderator og ei feilmelding i forbindelse med at ein prøve å komme inn på kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå