hermodfinjord Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Lurte bare på når testen av denne maskinen kommer. Er det noen som vet om Winpad vil utstyre sine maskiner med mobile prosessor nå som prisforskjellen er borte? Vurderer å kjøpe en Winpad, men er usiker på støynivået, vil helst ha P4M prosessor. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hei, jeg snakket med produktsjefen i Winpad om dette og han sa ta de kommer med stor sannsynlighet til å gjøre dette i de kommende modellene, men foreløpig vil de holde seg til skrivebordsprosessorer siden de er noe billigere og kan tilby høyere ytelse. Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 (endret) Hvem er egentlig produktsjef i WinPad? Skulle likt å ta en prat med ham ser du. Du har vel ikke noen kjennskap til WinPad fra før? Så vidt jeg vet er det et relativt nytt firma? Endret 12. september 2006 av DigitalOverride Lenke til kommentar
iNas Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Hei, testen kommer når vi har mottatt maskinen. Lenke til kommentar
jangaare Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 det hadde vel vært med på å øke troverdigheten til en del av innleggende hvis en kunne undertegne med fullt navn og evt hvem man representerer Hilsen Jan Gaare (bruker) Lenke til kommentar
iNas Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Hei igjen, jeg er nyhetsjournalist i Barbara.no. Jeg har fått i oppdrag av ans.red å teste WinPad 6000s. Jeg har dessverre ikke oversikt på hva produktsjef i WinPad i Norge heter. Sourouri er tilbake på mandag og kan gi et svar på det. Ha en god natt! _________________ Mvh Nasir Iftikhar [ Denne Melding var redigert av: iNas på 2002-06-17 01:51 ] Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 http://www.barbara.no/nyheter/juni/250602.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå