Irminsûl Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Er det mulig å styre musa med tastaturet i Windows XP? Jeg har ikke tilgang til mus akkurat for øyeblikket, og jeg minnes å ha hørt at det går ann. Ser også at det er et mus-symbol på num lock-tasten (Logitech UltraX). Helst en løsning hvor jeg slipper å installere noe ekstra programvare. Er litt slitsomt å TAB-navigere seg gjennom alle linkene på en Internett-side når man skal surfe. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Det er fult mulig. Her er veiviser: (for at dette skal funke er det viktig at du har byttet til klassisk visning, og ikke kategorivisning) Kontrollpanel>tilgjengelighet(bilde av mann i rullestol)> så går du inn på kapittelet "mus">så merker du "bruk musetaster">trykk OK. du trykker på numloock for å skru av og på. du styrer med num lock-tallene. FERDIG PS. det kommer et lite ikon nede ved siden av klokken. den viser om dette er av eller på. Endret 2. februar 2005 av VTW Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Ingenting med "annet om hardware" å gjøre. Programvarerelaterte tråder postes under Programvare. on topic: Vil annbefale et programmene som linkes til her. De(t) fungerer utmerket Endret 2. februar 2005 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg