cairn Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Tenk deg å være medlem av gruppe med elitesoldater. Tenk deg paranormale ting. Tenk deg å virkelig bli skremt av et spill igjen. Tenk grufulle tanker, tenk F.E.A.R. Les artikkelen her Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sykt bra Dette må jeg ha! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Wow! Det ser ekstremt bra ut. Håper det ikke skuffer. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Tror dette blir et bra spill. 2005's fjerde beste skytespill for å være helt korrekt. Det er ihvertfall mitt stalltips... Lenke til kommentar
PoW Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Dette ser bra ut. Kanskje litt for skummelt? Hilsen person som enda ikke ha mannet seg opp til å fullføre Doom 3. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det ser såå syykt bra ut!! Tror det kommer til å konkurere med Half Life 2 Doom 3 Far Cry og Max Payne 2... og det kommer til å gli en strid kamp Kom over en syyk film med gamefootage fra E3!! Denne må alle se!! FILM Det er ikke alle mirrorene som virker men... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Fin artikkel! Skal laste ned E3 filmen nå. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Litt "stiv" grafikk kanskje? Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Litt "stiv" grafikk kanskje? STIV!!! hva mener du med det? Lenke til kommentar
Janock Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Grafikken er jo sinnsyk! Gleder meg som en unge til dette spillet. Håper det blir skumlere enn Silent Hill spillene. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ok, jeg er overbevist, adder den til listen over mine høyest satte kommende spill i signaturen. Har lenge vurdert dette som en eventuell bra tittel men har ikke visst nåkk Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jupp, dette er virkelig et spill jeg ser fram til!!! Som FuJJi anbefaller jeg uten tvil alle til å se videoen fra E3 2004. Og ja, spillet får en definitivt til å tenke på Elfen Lied, som igjen får en til å tenke på Chobits. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Gleder meg , er en bra ting at dere syns det er så bra Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 wow den e3 filmen var... sykt skummel Jeg får frysninger av å tenke på den jentungen uhuhu Håper filmen kommer ut i større resolution var litt smått, men alikavel imponerendes... Lenke til kommentar
tåa Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det var en lettelse å se hvilke inntrykk dere satt igjen med etter å ha prøvd spillet. Forventningene mine er i ferd med å skyte i taket, bli skyhøye og nå astronomiske høyder. Er det hjertet mitt som lager den dunkelyden, eller er det bare flashbacks fra E3-filmen? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Håper filmen kommer ut i større resolution var litt smått, men alikavel imponerendes... Jeg har ikke selv sjekket den fra gamershell.com. Er det QuickTime man bruker for å spille av .mp4-filer? Den fra gamespot.com er hvertfall i bra kvalitet. Den finner du for øvrig her. For å hente den må du imidlertid ha ha konto. Det er gratis å registrere seg, men du kan eventuelt streame den hvis du ikke vil det. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 skulle til å nevne elfen lied etter å ha lest første side, men så ble det jammen meg tatt opp på andre siden :] ser betydelig bedre ut nå enn det gjorde i en tidlig video. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 skulle til å nevne elfen lied etter å ha lest første side, men så ble det jammen meg tatt opp på andre siden :] Akkurat det samme skjedde med meg... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Dette så absolutt spennende ut.. Er ganske sikker på at dette gir minst like god underholdning som HL2 .. Men det gjenstår å se.. Spennende skytespill er tøft ! Og de sier det er en kraftig story i spillet også ! Me likes ! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Helt siden jeg så The Ring har jeg vært redd for sånne skumle småpiker, nå kan det faktisk oppleves! Blir sikkert nice spill for de som tørr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg