Gå til innhold

Sniktitt på F.E.A.R. (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser såå syykt bra ut!!

Tror det kommer til å konkurere med

Half Life 2

Doom 3

Far Cry

og Max Payne 2... og det kommer til å gli en strid kamp

Kom over en syyk film med gamefootage fra E3!!

Denne må alle se!!

FILM

Det er ikke alle mirrorene som virker men...

Lenke til kommentar

Jupp, dette er virkelig et spill jeg ser fram til!!! :dribble: Som FuJJi anbefaller jeg uten tvil alle til å se videoen fra E3 2004. Og ja, spillet får en definitivt til å tenke på Elfen Lied, som igjen får en til å tenke på Chobits.

Lenke til kommentar

Det var en lettelse å se hvilke inntrykk dere satt igjen med etter å ha prøvd spillet. Forventningene mine er i ferd med å skyte i taket, bli skyhøye og nå astronomiske høyder. Er det hjertet mitt som lager den dunkelyden, eller er det bare flashbacks fra E3-filmen?

Lenke til kommentar
Håper filmen kommer ut i større resolution var litt smått, men alikavel imponerendes...

Jeg har ikke selv sjekket den fra gamershell.com. Er det QuickTime man bruker for å spille av .mp4-filer? Den fra gamespot.com er hvertfall i bra kvalitet. Den finner du for øvrig her. For å hente den må du imidlertid ha ha konto. Det er gratis å registrere seg, men du kan eventuelt streame den hvis du ikke vil det.

Lenke til kommentar
skulle til å nevne elfen lied etter å ha lest første side, men så ble det jammen meg tatt opp på andre siden :]

Akkurat det samme skjedde med meg...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...