P-in-P Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei! Jeg har et skjermkort som vita er defekt på og tenkte jeg skulle sende forespørsel om retur til MPX.no; Returbetingelser: Produkter må være komplett (kabler,drivere etc.) ved ankomst vår returavd. Forespørsler uten MPX sitt ordrenr. eller fakturanr. avvises. Returnr. er gyldig i 14 kalenderdager. Returer grunnet feil (feilbestilling, avbestilling etc.) fra kunde, vil bli belastet med gebyr. Orginalembalasje må ikke ødelegges (skrives på, rives i etc). Det eneste jeg mangler er fakturanummeret. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Send en mail til mpx og spør! Eller ring, kundeservicen er vanligvis ganske bra Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Mkay, er ingen andre steder å finne det fakturanumeret på? Har kvitteringen! Kan det stå på den mon tro? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ja det skal stå på den. Men litt vanskelig for meg å se, har ingen kvitteringer fra mpx foran meg. Hvis du kan få lagt den ut som vedlegg så blir det enklere da... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Det trengs visst ikke allikevel Ringte nettopp til MPX og de sa at alt en trengte var ordrenummeret Men takk alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå