JenkaRiPS Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noen som noen anelse om hva gjengedimensjonen på disse er? Har lurt på å bytte nipler på blokk og raddis samt bytte pumpe. Postet samme spørsmål i BigWater-trånden, men den druknet nok blandt de andre innleggene Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Heeeeeeeelt øverst på denne siden EDit : link : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=349118 Endret 20. januar 2005 av Sir_cruz Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Heeeeeeeelt øverst på denne siden EDit : link : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=349118 Finner riktignok nippelstørrelse der, men ikke dimensjon på gjengene Hvor var det du fant det? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 jeg vet ikke dimensjon på gjengene men vis du går inn og stiller spørsmålet ditt kunne du nok fått lettere hjelp Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 jeg vet ikke dimensjon på gjengene men vis du går inn og stiller spørsmålet ditt kunne du nok fått lettere hjelp Har allerede gjort det, men ikke fått noen svar. Får sende en mail til TT og spørre tror jeg. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg vet ikke dimensjon på gjengene men vis du går inn og stiller spørsmålet ditt kunne du nok fått lettere hjelp Har allerede gjort det, men ikke fått noen svar. Får sende en mail til TT og spørre tror jeg. Har du fått svar på det du lurer på? Skulle gjerne hatt svar på dette selv. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Jeg skrudde ut nipplene fra TT bigwater CPU blokka og radiatoren og skrudde dem inn i denne. Det passer perfekt. Gjengedimensjon nippel = 1/8" BSP, er det som følger med bigwater settet. Nipplene på bigwater settet er vel 1/4" = ca 6,3 mm men jeg testa og tre slangene over 8,5 mm (som er litt større enn 5/16") og det funker helt fint. Endret 28. januar 2005 av Morpheus- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå