Arve28 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Bruker premiere pro 1.5 og noen steder hvor jeg får veldig mørkt bildet bruker jeg det nye effecten Shadow highlight. Men da får man litt mer kornete bildet. Finnes det noe lignenede NinjaNoise eller image neat til videofiler? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Audacity ( http://audacity.sf.net ) kan ta vekk støy. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Audacity ( http://audacity.sf.net ) kan ta vekk støy. Velmont, eg trur du tek miss av problemet til Arve28. Han hev problem med biletstøy som er orsaka av filteret i Adobe Premiere. Eg trur ikkje han hev støy i lyd. Audacity lyt vel ikkje hjelpe for biletstøy? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Riktig Dykkern. Er bildene/filmen som blir kornete. Er det noe i premiere pro som kan hjelpe? Er jo så mye fint til vanlige bilder. Men til film kjenner jeg ikke til noe. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Åh. *slå seg sjølv* Eg las ikkje innlegget godt nok. Ikkje emnet eingong! :| Vel, du kan jo berre pipe kvart eit bilete gjennom «neatimage» eller noko då? Fins det for enkle bilete finnes det jo sjølvsagt det same for fleire bilete i sekvens (som video/ film er). :) Hehe, unnskyld igjen. Eg las ikkje. Gjekk fort i svingane her. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Gjør et forsøk med "Median" filteret. Du finner det under Video/Noise i Premiere. Har ikke brukt det selv i videosammenheng, men i Photoshop gjør det jo en grei jobb. Lenke til kommentar
froflo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Kan det være en løsning å justere Levels for å forskyve graderingen av kontrast, og dermed få lyst opp mørkere områder? (Video effects - Adjust - Levels) Dette skulle ikke gi støy? (Eller er dette kanskje ikke en mulighet i Pro 1.5?) Endret 23. januar 2005 av froflo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå