FJERNET111 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har lyst til å få litt kritikk på disse 4 bildene og lurer på hvilket dere mener er det peneste. Noen kommentarer på croping osv er også ønsket Brukte Imageshack for hosting. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Likte nummer tre. Er veldig glad i typisk sepia-look, så det var det som falt best i smak. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Likte nummer tre. Er veldig glad i typisk sepia-look, så det var det som falt best i smak. Har faktisk ikke gjort noe med det bildet, det ble bare ganske mørkt heh. Hadde 1/1000 og liten blenderåpning. Ingen av bildene er bearbeidet i etterkant (utenom croping). Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Her er et annet bilde jeg kunne tenke meg litt kritikk på: Lenke til kommentar
taulen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 du har dessverre fått fokus nede, litt til høgre? istedetfor i "ansiktet" som ville vert mye bedre, tror jeg. men et okey bilde. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) du har dessverre fått fokus nede, litt til høgre? istedetfor i "ansiktet" som ville vert mye bedre, tror jeg.men et okey bilde. Ja, det hadde kanskje det. Brukte makrofunksjonen så vet ikke hvor mye jeg hadde fått i fokus uansett. Men dette var mer et pek&klikk-bilde som jeg synes ble ganske kult Endret 20. januar 2005 av SBS Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Likte nummer 3 best, men burde kanskje gjort litt lysere? Og litt mer kontrast? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hvis jeg kunne bestemme, så ville jeg ha hatt en sammenheng mellom bilde 2 og 3. bilde 2 pga lyset, bilde 3, pga at det ikke ble så mye himmel på det bilde, men det er kanskje bare fordi du har tatt et annet utsnitt på det bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå