MirusMentis Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har prøvd flere forskjellige gjestebøker i dag.. Har ikke kunnskap til å lage min egen, derfor. ( i tilfelle noen skulle spørre) Jeg har et side med css design og et php script som inkluderer ting i en "content" div. Men når jeg inkluderer gjestebok.php så funker den dårlig, for den er jo kodet til å hente bilder, tekst og egen css fil fra en under mappe. Men når den blir inkludert så vil den på en måte bli kjørt fra et høyere nivå.. F.eks den ligger egentlig i mappa "guestbook" leiter etter fila "images/smiley.gif" Men siden den blir inkludert i min index.php så finnes ikke "images/smiley.gif" for images mappa ligger under guestbook mappa... Er iframe eneste løsning? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sleng på «/» før filbanen, så går den til rota i systemet, her index.php. (Tror det var slik det fungerte.) Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 jo men det er så mye som hentes fra guestbok.php så å endre alle forekomster av linker mot /images/ /config/ osv er ikke aktuet.. iframe funker fint, men er ikke akkurat det jeg ønsker, da mister jeg en del formateringen i forhold til resten av siden osv.. ting blir ikke dynamisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå