Boluf Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Hei Nettop fått meg ny maskin så gikk det 2 uker så hadde jeg et giga virus har win xp home sp2.. så tenkte jeg at jeg kunne formatere.. men problemet er det at maskinen ikke finner noe cd rom.. har prøvd å oppdatere driverene og se i bios men ingenting funker... og jeg har også problemer med og logge med inn på sider og logge meg inn på msn og får heller ikke lest mail.. noen som har en løsning til meg ? MVH Morten Endret 20. januar 2005 av Boluf Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Søk i veg for virus: http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
Boluf Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 har gjort det.. prøvd med Norton og avast også.. fant ingenting... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hva med spyware? Søkt etter det? Lenke til kommentar
Boluf Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 har Adaware og spybot... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Finner maskinen cd-rom'en i bios? Dersom ikke så bytt IDE kabel på den og sjekk strømtilførslen. Om du har anledning til å åpne maskinen da... Lenke til kommentar
Boluf Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 nei den står ikke på lista.. men den virka for et par dager siden.. men når jeg starte maskinen i sikker modus så funker alt det andre.. så kanskje det fungerer at jeg starter den i sikker modus og prøver da.. Lenke til kommentar
Boluf Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Som forventet så fungerte ikke det heller.. nå har jeg ingen flere ideer Lenke til kommentar
nixon Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 har gjort det.. prøvd med Norton og avast også..fant ingenting... Hva får deg til å tro at du har et giga virus? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Prøv å kjør reparer Windows med å sette inn cd'n og velge R når du blir spurt om å reparere. Tviler litt at det vil fungere, men du kan da prøve. Det er litt rart at cdromen ikke visest i bios. De eneste grunnene til det er enten at IDE kabelen ikke er i eller at den ikke har strøm. Lenke til kommentar
Boluf Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 hjelper ikke det for den starter ikke opp.. den leser cdn også bare slutter den der... Lenke til kommentar
nixon Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) hjelper ikke det for den starter ikke opp..den leser cdn også bare slutter den der... Prøv en annen CD-ROM DRIVE med ny IDE kabel. Virker din CD-ROM DRIVE i en annen maskin? med respect Endret 20. januar 2005 av nixon Lenke til kommentar
Boluf Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 ja det gjør det men nå ser jeg feilen.. maskinen min leste cdrommene som HD .. når jeg prøvde å resette det så flippa maskinen helt Lenke til kommentar
Boluf Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Hva får deg til å tro at du har et giga virus? pga at ingenting funker i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 sikker på at cden din er bootable? Har du prøvd å resete bios (sette alt tilake til default) tilfelle du har fucka opp noe? Sikker på at IDE-kabelen er riktig plassert både på hovedkort og cdrom, og at ikke kabelen er ødelagt? Lenke til kommentar
Boluf Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 ja jeg har prøvd å restte biosen.. og ja meget sikker på at de er riktig plassert.. for det funka ei stund.. så plutselig slutta det.. og jeg har ikke vert inni der og fiksa på noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå