Ulkesh Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei, Jeg fant nettopp to virus, Trojan Horse PSW Keylog.M og Trojan Horse PSW Keylog.L. Keylog, de logger vel sannsynnelig alt jeg har gjort ? Budre jeg bytte passord i nettbank og alt annet jeg har gjort med passord ? Gmail, hotmail, Ebay, Qxl ? Er litt usikker på hvor alvorlige disse er. Feedback ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Fjern disse virusene, og bytt absolutt alle passord for å være på den sikre siden. EVT sjekk kortet ditt for mistenkelige bevegelser. Mer informasjon om filene finner du nok på hjemmesidene til symantec foreksempel. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Flyttes til sikkerhets-forumet Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Keylogger er et virus som tar opp alle tastetrykk, så du burde definitivt endre alle passord, for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 øhh.. jeg innstalerte keylogger frivelig. så jeg kan sjekke alt som blir tasta inn. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Trodde magubrothers typa var trådstarter.. Endret 20. januar 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 øhh.. jeg innstalerte keylogger frivelig. så jeg kan sjekke alt som blir tasta inn. Du er jo ikke trådstarter da... Sikker på at trådstarter gjorde det? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Ladies, et virus er sjeldent frivillig. Pakket er fjernet. Det som er morsomt, er at dama fikk E-post advarsel fra Chello om at hennes konto sendte ut mye spam, og de la ved en SpyKiller. Hun delte denne med meg. Neste dag, hadde vi begge to de nevnte virusene. Snooooooooooooodig ! Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Keylogger er et virus som tar opp alle tastetrykk, så du burde definitivt endre alle passord, for å være på den sikre siden. informative Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå