Launch Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Lurer på hvem som har størst og best utvalg av MP3 (eller andre lydfiler) på webshop. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jeg vet at QXL.no selger en del MP3, men jeg har ikke testet... Musikknedlasting: http://musikk.qxl.no/webapp/wcs/stores/ser...catalogId=10001 Endret 20. januar 2005 av DjKs Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) edit: glem det, jeg trodde det var snakk om mp3-spillere Endret 20. januar 2005 av Alastor Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 http://www.mp3search.ru/ Ok utvalg og ikke minst billig.. $0.10 (60 øre)pr. låt Og bra hastighet på nedlasting.. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 prisguiden er en fin ting . Der finner du det største utvalget, og den billigste prisen på alle. Skal ikke ha MP3 SPILLER, men musikk Skal jeg liksom søke på Eminem eller noe på prisguiden mente du? hehe Lenke til kommentar
horebore Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 De desidert billigeste er vel de russiske sjappene som selger mp3'er billig billig under dekke av en merkelig lov de har som gjør at de slipper å betale diverse royalties til plateselskapene. Varer kanskje ikke så lenge dersom riaa blir sure nok på dem, men er teknisk sett lovlig ennå. Når det gjelder størst utvalg er jeg mer usikker på hvem som er best. Lenke til kommentar
homarus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Billig mp3 kan man kjøpe her: ??? russisk side det også. Det koster ca 1 dollar for et album på 192kbs. Jeg vet IT-avisen hadde en artikkel om denne siden for en tid tilbake. Lovligheten ble diskutert, men det ble ikke trukket noen konklusjon. Edit: jeg har fjernet linken da den kanskje ikke er helt i henhold til retningslinjene Endret 20. januar 2005 av homarus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå