t_olsen_82 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 noen som vet et lite greit program som jeg kan bruke til å brenne bilder ut på cd og samtidig legge musikk til bagrunnen... sån at jeg kan se de på tv og samtidig høre musikk...? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Micrsoft Windows PhotoStory 3 er helt perfekt for det du spør etter. Bruker det selv. Det har mange ferdige innstillinger, så man kan lage fine oppsett av kombinasjonen bilder/musikk, eller tale hvis man vil. Det er gratis også. Sjekk her: http://www.microsoft.com/norge/windowsxp/h...ry/default.mspx Lenke til kommentar
t_olsen_82 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 det var akuratt slik program jeg tenkte på.. men er det mulig å brenne ut slik at jeg kan se den i dvd spilleren?? jeg fikk ikke det til jeg? det er kansje ikke mulig eller???? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 det var akuratt slik program jeg tenkte på.. men er det mulig å brenne ut slik at jeg kan se den i dvd spilleren?? jeg fikk ikke det til jeg? det er kansje ikke mulig eller???? Husker ikke helt hvordan det funker, men blir ikke PhotoStory'n lagret som en vanlig filmfil da? Hvis du har Nero som brenneprogram så kan du uansett konvertere filformatet til et du kan bruke i dvd-spilleren. Litt rart det der, trodde egentli hele poenget med PS var nettopp at man skulle kunne vise bilder til andre f. eks via en stue-dvd... Lenke til kommentar
t_olsen_82 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 det er sikkert mulg.. har bare ikke helt funnet ut av det. men jeg tror jo det bør være mulig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå