subsequent Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei! Jeg har et Abit NF7-S v 2.0 på dette har jeg koplet til en 40 GB s-ata samsung spinpoint disk. Problemet er at når jeg skal installere XP så kommer ikke disken opp. XP cden er ikke av type SP1 eller SP2.1. Noen som veit hva problemet kan være? eller åssen jeg løser dette? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Når windows xp-cd'en booter skal du trykke F6 for SCSI-disker og 3. partsprogramvare eller no... da må du sette inn disketten som følgte med hovedkortet eller en annen diskett med drivere til s-ata. Lenke til kommentar
subsequent Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Når windows xp-cd'en booter skal du trykke F6 for SCSI-disker og 3. partsprogramvare eller no... da må du sette inn disketten som følgte med hovedkortet eller en annen diskett med drivere til s-ata. okei, det er ikke værre en det! takk skal du ha! Lenke til kommentar
steira Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvordan gjør man det hvis man ikke har floppydisk ? Har ikke hatt floppy siden jeg kjørte winME. Jeg har ett msi 865 hk som finner sata disken uten problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå