DrErling Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 kom over denne på the register --> http://www.mypharmacy.co.uk/medicines/medi...ght_time_sf.htm Altså, en hostesaft for småbarn fra 1-10 år. Synes det er verdt å legge merke til advarselen på etiketten. Greit nok at Amerikanerne saksøker hverandre for både det ene og det andre, men... Warning: Do not exceed the stated dose. May cause drowsiness. If affected do not drive or operate machinery. Avoid alcoholic drink. DrE Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Nå er det ikke nødvendigvis sånn at man ikke kan drikke den hostesaften selv om man har rundet 18, 21 eller hva man nå regner for "voksen" i USA. La oss si at jeg hadde hostet noe helt skrekkelig, og jeg bare hadde den hostesaften i huset.. skulle jeg ikke drukket en skvett fordi det stod "for barn" på flasken? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 skulle jeg ikke drukket en skvett fordi det stod "for barn" på flasken? Nei, ikke derfor. Men, fordi det står (and I qoute) Not recommended for adults and children over 10 years. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 skulle jeg ikke drukket en skvett fordi det stod "for barn" på flasken? Nei, ikke derfor. Men, fordi det står (and I qoute) Not recommended for adults and children over 10 years. Tror det er pga. den vil ikke gi full effekt... Lenke til kommentar
zys Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Warning: Do not exceed the stated dose. May cause drowsiness. If affected do not drive or operate machinery. Avoid alcoholic drink. LOL :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå