Gå til innhold

"Ashlees manglende talent"

snoopafella

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

norsk rap høres teit ut uansett.

rap hører hjemme i musikkvideoer med mye tits&ass. (eks skank ass ho)

De fleste pop artister bruker playback på konserter så jeg syntes det var merkelig at de akkurat skulle ta henne.

Poenget mitt var at hun har jo ikke noe særlig mindre talent en resten av hurven.

(at hun mimet feil kan jo ha med at hun ikke hadde fått tid til å lære seg "sangen" som noen andre hadde skrevet)

Endret av snoopafella
Lenke til kommentar

Tja, tror ikke alle popartister tar playback på konserter. Mange flinke popartister egentlig. :)

(ÅNEI! Det erjo ikke lov å si! Det er jo untr00! Og U-metalisk! Og ukutl...OHNOES! :ermm: )

PS: Hun er ikke en av dem, og det er dessverre veldig veldig mange dårlige popartister...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

I enkelte tilfeller må artist bruke playback for i det hele tatt få spille...

om Ashlee synger surt eller ei vet eg ingenting om, men ho høres absolutt bedre

ut enn den heslige søstra. Det er smerte det.

At artister synger surt live er intet nytt, ta bare f,eks Anthony Kiedis, han synger

som en rævpult katt til tider..

Ja, suger gjør hun uansett om ho synger surt eller ei.

Endret av kvikks
Lenke til kommentar
(ÅNEI! Det erjo ikke lov å si! Det er jo untr00! Og U-metalisk! Og ukutl...OHNOES! :ermm: )

?

Ashlee burde pensjonere seg snøggast råd, og håpe verden forbigår henne i stillhet. Maken til diaré på leggen har popbransjen ikke sett siden hva, Milli Vanilli? Ikke er hun særlig heit heller. Bah.

Bethany Decker har litt for store forhåpninger, synes nå jeg. Kanskje man burde sendt henne på Gåte-konsert. :>

Lenke til kommentar

Enda mer:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=263295

Hvorfor skal man prestere mindre enn det man er god for bare fordi man må fremstå som ekte? Hvis stemmen man har spilt inn på plate høres bedre ut enn man gjør live, hvorfor skal ikke publikum i stedet får høre opptaket? sier Cowell til bladet Esquire ifølge nettstedet Digitalspy.

Det er ikkje på grunn av kåthet Ashlee gjør det bra, heller det at feil folk sitter

med pengene, er jo KUN drittmusikk selskapene satser på. Og folket lar seg

hjernevaske av billige rytmer og melodier. satan... Dessuten hvordan greier

man å bli kåt om hun åpner kjeften? Det er jo total turn-off. haha...

Skal man snakke om kåthet og musikk bør man komme seg på bjørk, det

er en erotisk oppvisning i sangkunst

En annen ting;

Hvem vil egentlig ha han Idol-dommeren som produsent? Er musikken han

produsere lik glatt som personen er det jo helt jævlig... ser ut som han nettopp

er kommet ut av "ken" formen hos Barbie.

Endret av kvikks
Lenke til kommentar

Jeg signerte nettop en petition som skal sendes inn til Ashlees plateselskap og manager, om "stop ashlee". Har sett en musikkvideo av henne, men det er alt også :D bare signa up for moro skyld. Synes ikke hun er spesielt sexy heller nei, da ville jeg heller hatt søstra.

Lenke til kommentar
Det finnest nok folk her i verda som ikkje lager musikk på grunn av deira fantasiske stemme.

Dreit seg jo loddrett ut når discjockeyen satte på feil låt :lol:

Ja, så egentlig er det jo DJen som burde bli pepet ut, som greier å sette på feil låt :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...