tHOMAZ- Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Har problemer med pcen etter at jeg satte inn delene mine i nytt kabinett. Da jeg skrur på pc`n booter harddiskene, men det er ikke noe skjermbilde! Hva kan dette være? Hovedkort? Ram? Cpu? Gfx Kort? Endret 28. januar 2005 av Ueland Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Satt i alle strøm kablene? Og ellers alle andre kabler? Litt mer info om hw din hadde vært fint!? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Satt i strømkontakt 2 på hovedkortet? Den som blir kalt pentium-kontakten, det er en 4-pins forkant! (Skift emnetittel ellers blir denne stengt pga. 3-ords regelen!) Lenke til kommentar
tHOMAZ- Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Jepp, sjekket alle kabler i pcen. Pcen består av, Socket 478: Intel Pentium 2.4ghz, MSI 865PE NEO2-P Platinum Edition, Gainward Geforce FX5900XT 128mb, Twinmos DDR-DIMM 512MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs, 2 Seagate Barracuda 7200rpm 8mb cache disker & NorthQ 400watts strømforsyning. Alt dette har fungert før. men ville ikke fungere da jeg satte alt dette inn i et nytt kabinett! Jeg behandlet det forsiktig og det ble ingen skader på HK osv.. Hva gjør at jeg ikke får skjermbilde? Pcen starter og alt, but no skjermbilde! Lenke til kommentar
War Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) (Skift emnetittel ellers blir denne stengt pga. 3-ords regelen! :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Ta ut skjermkortet ,sett det i igjen, samme med rammen. Kan også gjøres med kablene, og ledningen som er koblet inn i skjermkortet. Har du en annen skjerm du kan prøve med? eller et annet skjermkort. Endret 28. januar 2005 av War Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tips: Bruker du et bedre emnefelt neste gang vil du nok få enda mer hjelp, tok og endret det for deg denne gangen Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Sjekk inni støpslene på skjermkabelen om der er noen bøygde pinner. Edit: Trykk reset på skjerm, evt. også på Cmos jumper på hovedkort. Endret 28. januar 2005 av sveinsel Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg sitter med samme problemet men jeg levert den tilbake i butikken. De sa at problemet som oftest var at det var en eller flere kabler som mulig ikke var i... Gå over alle kablene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå