kazzoo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Er det noen som vet hvordan man kan sette opp Opera så man kan bruke Gmail, er det mulig? Får opp at en trenger "ActiveX controls", men vet ikke hvordan en kan aktivere det i Opera. Noen som har noen ide hvordan dette kan ordnes? Bruker 7.54u1 Endret 20. januar 2005 av rudlende Lenke til kommentar
homarus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 For å kunne lese G-mail, mener jeg å ha lest at du må oppdatere til opera 7.60 som er en betaversjon. Likevel har <b>ikke</b> jeg fått G-mail til å fungere. Litt kjipt å måtte starte IE for å lese posten. Jeg tror ikke Opera takler Active X Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Ja det er det jeg også syns er kipt å måtte åpne IE for å lese gmail, når jeg ellers bruker Opera. Men hvis det ikke funker noe bedre med betaversjonen så er det kanskje ikke noe å gjøre? Noen andre som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
homarus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg fant denne noen måneder gamle tråden. Husker det var her jeg leste om gmail og opera. Virker som noen har fått det til, men ikke jeg. Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 La inn opera 7.60 og det gikk bra å åpne gmail med opera da. "Gmail does not currently support your browser. See browser requirements for Gmail or sign in anyway." Er bare å klikke på "sign in anyway" så gikk det bra! Lenke til kommentar
whoi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvorfor legge inn 7.60 preview versjon når 8 beta er ute? GMail har forresten funka bra med Opera i flere måneder. Ikke med 7.54 såklart da. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jepp. 8.0 beta 1 funker fint med GMail. Lenke til kommentar
homarus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Retarderte meg som ikke har fått det til . Men så slo det meg plutselig at jeg faktisk bare har 7.54 på jobb. Hjemme har jeg 7.60, men jeg har ikke testet den på gmail på noen måneder, og jeg har antageligvis brukt "Identifiser som IE 6.0". Tar sikte på å installere 8.0 beta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå