Ondskapen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har fått meg SE K700i, og har prøvd spillene. Når spille starter kommer det opp sånn JAVA skript, koste det penger å spille. Dette virker som et dumt spørsmål; men jeg bare lurte Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sålenge du ikke går på nett på den for å spille så er det gratis. Java er en funksjon som er med i telefonen. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Bare vært klar over det at om du har et spill hvos du kan laste opp eller hente ned hi-scorelister osv. så koster det for GPRS-bruken, men selve spillet vil alltid være gratis. Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 men selve spillet vil alltid være gratis. Ikke nødvendigvis. I USA er det ganske vanlig at brukeren kun får kjøpe noen få levels og deretter må betale for å spille nye levels, som også må lastes ned. Litt slik fungerer også i-mode. i-mode-mobiler kan kun laste ned 30Kb av spillet når det kjøpes og deretter lastes ned moduler på 10Kb (ofte 15-20 slike moduler som må lastes ned...). Forhåpentligvis slipper vi for stor utbredning av i-mode... Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Joda, sant nok. Var vel sånn på V-Rally på Sony Ericsson Z600 også, mener jeg å huske. Men i statene koster det penger (minutter) å motta samtale også da! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Det var godt å høre, syntes det var dårlig hvis det kostet penger å spille spill som lå på telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå