candymann Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei! Har et litet problem. Hvordan får man ClockGen til å virke etter restart av pc:n? Når jeg er i Windows overklokker jeg med ClockGen (går bra...) men hva må til for at disse instillingene er de samme neste gang jeg fyrer opp pc:n? Kan noen snill behjelplig person hjelpe meg så at jeg får det til. Takk! Specs: Amd64 3000+, Msi K8N neo2, 2x512mb OCZ eb 3700 mm. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 det går ikke, du kan jo lage en snarvei når den starter, sjekk på hjemmesiden husker ikke helt. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 det går ikke, du kan jo lage en snarvei når den starter, sjekk på hjemmesiden husker ikke helt. Bare å lese readme det. Nei det går ikke ann å starte med de nye innstlingene. Eneste mulighet er å lage snerveier som nevnt tidligere. Står godt forklart i readme Lenke til kommentar
candymann Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Ok, takk! Ska pröve det da.... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Når du klokker CPU må du passe på at HTT er under 1000, samt at minnet takler høyere MHz..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå