Desdichado Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Hva med å ha en slags uhøytidlig, gjentagende, konkurranse med f.eks ukens eller kanskje månedens screenshot fra et på forhånd gitt tema fra spill? Premie vil være bilde sitt i en rubrikk på forsiden f.eks eller hvis dere har mange sponsorer som vil kaste vekk noe annet så for all del. Årets screenshot ut av de igjen osv? Kanskje mye bryderi å legge opp regler osv, men jeg for min del hadde syntes det hadde vært morsomt. edit: skrivefeil Endret 20. januar 2005 av Desdichado Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Flott idé dette her. Vi forsøkte oss for en del år siden, men fikk inn svært få bidrag den gangen. Det ble bare til at redaksjonen selv fant et bilde. Men vi har jo naturligvis fått en god del flere lesere siden den gang. Jeg kan imidlerrtid ikke garantere at vi kan bidra med premier til dette hver eneste uke (men kanskje en gang i måneden hvor ukevinnerne er de nominerte), fordi vi allerede har planer om andre konkurranser på ukesbasis. Om det blir en egen boks på forsiden slik som i gamle dager kan jeg heller ikke garantere akkurat nå, men det er ikke så mye jobb å legge opp en liten sak en gang i uka hvor vi presenterer vinnerbilde og avsender, med f.eks. en begrunnelse fra redaksjonen og en forklaring fra avsender hva som er fantastisk med det valgte bildet. Tipset er i hvert fall notert ned. Tusen takk. :-) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 husker godt "ukas bilde". hadde vert artig med ein liknande funskjon. har planer om andre konkurranser på ukesbasis. høyres spennende ut. gleder meg til å høyre meir om dette. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Dette høres ut som en stålende ide! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå