Gunder1 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har fra før en minne basert på 256Mb som jeg brukte kun til lydbøker. Tenkte at jeg ville ha mulighet for å kunne ha plass til litt musikk også Derfor kjøpte meg Asono soundhub 20Gb som har "bokmerke" funksjon. MEN denne funksjonen fungerte slik at den bare startet på ny fra den filen/sporet jeg laget "bokmerket" i... jeg har ofte filer som varer i 1 time, og da er liksom halve vitsen borte når jeg må huske at jeg f.eks var kommet 30 min ut i fil/spor 3... for så å spole spole meg halvt ihjel Noen som vet om det er noen andre spillere som har denne funksjonen som virker slik den skal/burde? (jeg har levert tilbake Soundhub spilleren) Max pris 2500.- Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Creative Jukebox 3 har bokmerke funksjon. www.nomadworld.com har den selv. Men vet ikke åssen den fungerer med så store filer. Har kun små filer jeg har testet på med bokmerke. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Creative Jukebox 3 har bokmerke funksjon. www.nomadworld.com har den selv. Men vet ikke åssen den fungerer med så store filer. Har kun små filer jeg har testet på med bokmerke. Er dette en gammel model, siden ingen selger den? Hvis Creative Jukebox 3 har "bokmerkefunksjon" har kansje andre fra Creative det! Er det noen som har en Creative eller et annet merke på 20Gb som kan sjekke det? Det sto nemlig ingenting om dette på infosidene til jukeboks 3 spilleren... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Gammel mp3 spiller ja. Flaggskipet til creative før de nyere seriene kom på markedet. Lenke til kommentar
gunnelus Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 www.itbutikken.no selger fortsatt Creative Jukebox 3 til kr. 1970,-. Hos meg fungerer bokmerker fint på CBR-filer, men ikke VBR-filer (firmware v1.40.06). Sammenlignet med dagens harddiskbaserte mp3-spiller er den fysisk stor, men lydmessing sett er den også stor!. Gå til www.nomadness.net for mer informasjon (faq, forum etc.). Jeg har aldri angret på at jeg kjøpte denne for et par år siden, og den brukes fortsatt nesten daglig oppkoblet mot min receiver til avspilling/radioopptak. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 www.itbutikken.no selger fortsatt Creative Jukebox 3 til kr. 1970,-.Hos meg fungerer bokmerker fint på CBR-filer, men ikke VBR-filer (firmware v1.40.06). Sammenlignet med dagens harddiskbaserte mp3-spiller er den fysisk stor, men lydmessing sett er den også stor!. Gå til www.nomadness.net for mer informasjon (faq, forum etc.). Jeg har aldri angret på at jeg kjøpte denne for et par år siden, og den brukes fortsatt nesten daglig oppkoblet mot min receiver til avspilling/radioopptak. Takker for svar, men vil helst ikke ha så stor. Er det samme funksjon på f.eks Zentouch modellen? Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå