maturesh Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jeg holder på å få fnatt av den nye linja som har dukket opp i min MSN-Messenger. (Linja i "chat" vinduene) Er det bare jeg som har fått den opp? "Klikk her for å tilpasse din MSN Messenger" Dette var bare sabla irriterende å ihærdig dumt gjort av MSN Noen som vet om en måte å fjærne dette på? Endret 20. januar 2005 av maturesh Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Den er jo såååå liten da! Irriterer den virkelig deg? Tror det står noe om det i Options-menyen, men er ikke sikker. Endret 20. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 ja, den irriterer meg noe vanvittig Den har aldri vært der før, og kom plutselig igår. Jeg finner ingenting under options menyen. Tror dette er ett "virus" (lol) fra MSN, kun skapt for å plage personer som meg Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ææærghhh.... no fikk du meg til å legge merke til den også Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Den er der, og vil bli der sålenge ikke Ms fjerrner den.. Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hmm.. eg har ikke den linja... men så har eg lasta ned msg plus+ og en patch som eg fant på www.mess.be Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 h******jeg har den jeg å! ååååååååå irriterende Lenke til kommentar
zatan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 jeg har den ikke hvordan lingej er dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå