karlfr Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei, er godt fornøy med telefonen, men batteritiden skuffer meg. Må lades i prinsipp annhver dag. Klart nå bruker jeg den endel, men ikke så mye synes jeg. Telefonen restarter seg selv også noen ganger, flere som har problemer med det, og er det muligens problemer med FW som gjør den bruker mye strøm? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Batteritiden er vel som andre telefoner? Har ikke har hatt problmer Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 det samme problemet har jeg også, det skjer som regel når jeg skal sende mms, då klikker den helt. mobilen slår seg av og bluetooth begynner å blinke. helt kaos... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Man kan vel ikke forvente så mye batteritid av en klapptelefon, særlig ikke med så mye strømkrevende funksjoner og så tynn og 'liten' som Razr V3 er Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Man kan vel ikke forvente så mye batteritid av en klapptelefon, særlig ikke med så mye strømkrevende funksjoner og så tynn og 'liten' som Razr V3 er Jeg trodde det var sånn at det var en klapptelefon man skulle forvente å få lengst batterilevetid med, siden den ofte har en lite strømkrevende skjerm på yttersiden, eller ikke noen skjerm i det hele tatt... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg trodde det var sånn at det var en klapptelefon man skulle forvente å få lengst batterilevetid med, siden den ofte har en lite strømkrevende skjerm på yttersiden, eller ikke noen skjerm i det hele tatt... Er delvist sannt, men siden klapptelefoner ofte er små, så blir også batteriet det. Og deretter følger batteritiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå