Kenny Bones Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har en gammel maskin her som jeg lurer på om den er verdt å ta vare på. Den har et P2898-XV hovedkort og en gammel Celeron-prosessor. Maskina har stått på et klasserom i mange år og i jul hadde vi lekasje i taket på skolen. Alt vannet drøp selvfølgelig utover HELE maskina, men hovedkortet og forøvrig alt inni ser ut til å være i orden. Har prøvd å søkt på google etter hovedkortet, men finner ingenting som besvarer spørsmålet mitt! Hjelp anyone? Noen som har hatt et slikt kort? Og kan det eventuelt brukes i det hele tatt i skole-sammengeng? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 http://www.google.com/search?sourceid=navc...en&q=P2898%2DXV Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Ja det var akkurat det jeg søkte på.. Jeg vil egentlig bare ha DERES mening. Kan maskina brukes til noe i det hele tatt? Linux-server eller noe? Eller er det kanskje ikke verdt bryet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kan sikkert brukes som linuxbox.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå