Gå til innhold

Asus GF4 4400 totalt komplett steindødt! Kunne trengt bittel

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nettopp fyrt opp SoF2.. skulle trykke "b" for map og da låste hele greia seg. Skjermen ble kålsvart. Skrudde av PCen og deretter på igjen. Intet liv. Jeg får ikke noe pip en gang. HDD lysa lyser konstant. Prøvde skjermkortet i annen PC og akkurat samme resultat. Prøvde et annet skjermkort i den ulykkesrammede PCen og da var alt ok. Hva kan ha skjedd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det hadde vært meg,hade jeg UTEN tvil bytta kortet til et nytt et!

Tror ikke at det har så mye med hva du gjorde på pc`n, akkurat da det skjedde. Antakelighvis en kortslutning eller noe sånt. Dra tilbake til butikke der du kjøpte det du. Så gir du dem huden full av all kjeft du kan komme på her i verden :smile:

Kortet ditt skal jo være knallbra det !! (når det funker da)

Noen andre som kan hjelpe denne stakkars karen ???

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-14 10:31, Menkromsen skrev:

Hvis det hadde vært meg,hade jeg UTEN tvil bytta kortet til et nytt et!

Tror ikke at det har så mye med hva du gjorde på pc`n, akkurat da det skjedde. Antakelighvis en kortslutning eller noe sånt. Dra tilbake til butikke der du kjøpte det du. Så gir du dem huden full av all kjeft du kan komme på her i verden :smile:

Jepp, gjør det! For det er jo tross alt de i butikken som har ødelagt kortet ditt! De har nøkler til alle husstandene i hele Norge og de bryter seg inn og ødelegger produktene mens folk sover..

Quote:

Noen andre som kan hjelpe denne stakkars karen ???

Ja, bare sende inn/stikke innom butikken det ble kjøpt og kjøre retur på defekt produkt. Det blir testet og ev. byttet. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Jeg skrev i min første melding at jeg har prøvd gfx kortet i en annen maskin som da førte til samme resultat. Jeg har også prøvd et annet skjermkort i den nye PCen som da virket ok. Typisk at slikt skal skje før en helg......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...