Launch Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Skal oppgradere en Dell PC for noen og lurte på hvilken CD brenner jeg bør velge, det er jo så mange forskjellige å velge mellom nå og de fleste vil ha DVD brenner, men det har ikke eieren bruk for. Ser noen CD brennere har 2mb og andre 4mb og 8mb cache, har det mye å si? Bør være støysvak og lite kresen på CD plater. Endret 20. januar 2005 av Launch Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg kjøpte en slik: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15309 for ca. ett år siden, og er veldig fornøyd. Er ikke enig i "erfaringen" som står i prisguiden. Kan ikke si å ha lagt merke til noe støy eller annet negativt. Denne brenneren har ikke vært kresen på media, i motsetning til NEC-brenneren som gikk i søpla fordi den bare ville brenne til noen få utvagte merker. Lenke til kommentar
S0viknes Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) SW-252 Er en av de bedre kjøpene jeg har gjort. Er forøvrig ikke enig med prisguiden. Har aldri opplevd at denne er slurvete, selv om jeg har et bredt spekter for bruksområde. mvh S0viknes Endret 20. januar 2005 av S0viknes Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvorfor ikke en DVD brenner? bare lurer... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ville kjøpt meg dvd brenner, vis min cd brenner hadde tatt kvelden. Dvd brnner koster ikkje meir enne ca 500 kr :-) Lenke til kommentar
Psh Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 LiteOn cd-brennere er kjent for å være meget bra og billige, se på denne. Lenke til kommentar
Big Hawk Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 LiteOn er en av de beste Cd brenner du kan få tak, og de er billige. Har selv 2 Stk. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ser ikke helt poenget med å kjøpe cd-brenner når man får en dvd-brenner til 500 ståler. Be han FÅ bruk for det Lenke til kommentar
Launch Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Orker ikke prakke på gamle folk en DVD brenner når de sier de overhodet ikke har bruk for det. De vil bare brenne ut småting nå og da, men det betyr ikke at brenneren ikke trenger å være bra... Edit: LiteOn brenneren som ble foreslått ser bra ut. Endret 20. januar 2005 av Launch Lenke til kommentar
Launch Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Jepp det ble en Svart Lite-On 52X CD(RW) som de faktisk hadde på butikk i nærheten til 380,- med Nero. Den var jo veldig bra, har brent 6 billig CD'er allerede uten å rynke på nesen Under brenning og lesing summet den bare litt, stille og fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå