cairn Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Oppfølgeren til strategisuksessen Empire Earth lanseres i april. Vivendi lover forbedringer på alle fronter, og vi tok turen til Paris for å se selv. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 sinnsykt...gleder meg til å spille multiplayer igjen, gode gamle dager hadde 8 timer..kanskje denne har 12 :!: Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hadde jo 1'eren, så må nesten ha 2'eren. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det de har lagd her virker utrolig! Jeg spiller fortsatt empire earth 1 så dette spillet er ett must. Sammen med aoe3 da Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 oi fett 1'ern var meget bra. Spiller det ennå jeg også Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det er ikke slik at spillet i seg selv går raskere hvis man har på raskt spill, men enheter skader mer, men det går fortere å samle inn ressurser og selve spillet har en raskere følelse og en litt mer stressende vri over seg høres kanskje litt pirkete ut, men jeg hadde litt problemer med å ta denne setningen i et jafs. litt mange "men", og er det raskere eller ikke? jeg er forvirret og trøtt... Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det er ikke slik at spillet i seg selv går raskere hvis man har på raskt spill, men enheter skader mer, men det går fortere å samle inn ressurser og selve spillet har en raskere følelse og en litt mer stressende vri over seg høres kanskje litt pirkete ut, men jeg hadde litt problemer med å ta denne setningen i et jafs. litt mange "men", og er det raskere eller ikke? Beklager dette. Det var en dårlig setning, som vi nå har skrevet om. Nøl ikke med å sende meg en mail ([email protected]) eller PM hvis du finner flere uregelmessigheter. :-) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ser fram til dette. empire earth er eit av dei få strategispel eg har brukt mykje tid på, så eg håper at ee2 kan følge opp det første spelet. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvortid kan vi kjøpe Empire Earth??? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvortid kan vi kjøpe Empire Earth??? det skal kome ut den 26. april. http://gamer.no/produkt.php?produktid=17159 du kan og prøve demoen: http://www.gamershell.com/download_8462.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg