tommy40 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Heisan. Sitter i natten og bygger min først pc, og alt ser greit ut, bortsett fra en kabel jeg ikke har peiling på hva er til. Det ser ut som en slags strømtilførsel til sata-disken, men den har jo allerede strøm gjennom den vanlige 4-pinners kontakten. Noen som vet? mvh tommy Endret 20. januar 2005 av tommy40 Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Du har rett i dine antagelser. Noen s-ata har kun den nye strømkoblingen, da trenger du en slik. Legg den til side -kjekt å ha Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Men ikke prøv både S-ata strømkabelen og den standard strømkabel på samme enhet, det går dårlig! Lenke til kommentar
tommy40 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Takk for hjelpen Og da var alt i orden......trodde jeg. Skulle akkurat fyre opp mitt første pc-prosjekt, men så ser jeg at det mangler en lydkabel fra dvd til hovedkort. Det er vel ingen vits i å teste pc'n uten denne? Og er det ikke vanlig at det følger med en slik kabel til dvd eller hovedkort? mvh tommy Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 med windows XP trenger du ikke den kabelen fra dvd til hovedkort.. det går digitalt via ata kabelen.... Lenke til kommentar
Panter Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ikke bare at man ikke trenger den, men er det ikke slik at det anbefales å ikke bruke den i det hele tatt med XP? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 I hvert fall på enkelte mediasenter-PC-er, f.eks. min MEGA 180. Hvis du bruker den kommer radioen oppå all lyd som spilles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå