arkaine Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Saken er simpel, har 5 Gmail invites som jeg gir bort. Krever ikke noe tilbake, er bare glad for å få gidd dem til noen som kanskje bruker Gmail i framtiden. Om du vil ha, send en melding til meg her på forumet med fult navn og e-mail adresse. Så skal jeg få fikset invites så fort jeg har sjekket meldingene mine. Btw, kun de første 5 kan få invites av meg, så er førstemann til mølla dessverre. Håper noen vil ha nå da Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det finnes en diger tråd der giverglade mennesker som deg og meg kan annonsere gmail invites her Lenke til kommentar
Moveman Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg vil gjerne ha hvis du fortsatt har en å gi bort Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Og her er linken til den store tråden. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Og siden tråden er linket til, stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg