Peacock Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Er det noen som vet om det går å ta ut ledene fra det metall dekslet eller huset de ligger i for å plassere de fritt? link: sunbeam lazer led Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det går nok å ta ut LED'sene ifra metallhuset ja. Skal du ha en og en LED, eller vil du bare fjerne metallhuset? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Viss det ikke skal må være uv så går det jo ann å kjøpe en og en da... Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 hvis jeg skal kjøpe en og en må jeg også kjøpe en motstand. denne kan du bare plugge rett inn. skal skifte ut noen led`er på kabinette mitt.....Antec p160 Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 jeg har fjernet "huset på en av mine leds, tok dremelen og slipte jeg Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 JAuda... man kan fjerne "huset" og sette det andre steder =) <Nudle> Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 jeg har fjernet "huset på en av mine leds, tok dremelen og slipte jeg hva var vitsen med å bruke dremmel a?? tok bare en kniv å delte huset jeg.. det er jo bare festa med noen sånne kroker... enkleste jobb... Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) du tok dremelen og slipte. går det ikke å skruve det fra hverandre eller+ skal skifte ut de tre led`ene som jeg har vist med pil åsså har jeg tenkt å skifte den sorte grillen som luften blir sugd inn i kabinettet fra med en ny grill som er lakkert me uv rektiv farge. Edit: okei eXXon du var litt raskere enn meg Endret 20. januar 2005 av Peacock Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 kjøper du 5v LED's så er jo de bare og koble rett på 5v fra psu, de passer perfekt inn i de drevkablene til floppyen hvertfall Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Ja her selv teste dette med å sette led`en rett inn i floppy kabelen, det virket godt men etter en stund sluttet den å virke.... vet ikke hvorfor. de led`ene du ser på kabinette mitt er koblet sammen til en ledning som går direkte til en molex. sånn cd-rom kontakt. derfor vil jeg gjerne fortsette med dette. Endret 21. januar 2005 av Peacock Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Enkelt og greit, om du kjører 5v på diodene skal det gå bra, OM det er "5v" dioder. (5v diodene har en innbygget motstand) passpå at du ikke kobler de feil vei, da kan de ta kvelden (de tåler ca 5-8v i feil rettning) +på anoden, -på katoden Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 ja vet det....... den stod kanskje i kontakten i en måned åsså døde den en dag!!!!! Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Edit: oops trykte vist 2 ganger jeg....mod må gjerne slette...... Endret 21. januar 2005 av Peacock Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ja vet det....... den stod kanskje i kontakten i en måned åsså døde den en dag!!!!! sikker på at det ikke bare ble dårlig kontakt? det hørtes nemlig ganske merkelig ut... eller at du har satt de på 12V, for jeg har hørt at de skal lyse fint der også, men da senkes jo levetiden betraktelig... Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 satte den i strømkontakten til floppyen....... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det går helt fint å ta ut LEDene fra "huset" men inni er det litt lim (sånn som er i limpistol) og det må man fjerne... Lenke til kommentar
stidz Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 ja vet det....... den stod kanskje i kontakten i en måned åsså døde den en dag!!!!! kanskje du ikke har gjevne spenninger fra psu.? jeg har i hvertfall 5,2 V på 5v kabelen, og LEDsa mine lyser fortsatt som om de skulle ha levd det beste livet i verden, så tror ikek det har noe med det og gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå