Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med cs. Tror det kan være nettverk.

Anbefalte innlegg

Hei !

Har nettopp kjøpt hl2 å sitter å spiller cs source ! Men jeg har et lite problem, under spilling så ligger min latency på 60-70 konstant. Likevell lagger det av og til noe ekstremt . Jeg blir stående stille i ca. 5-6 sek hvert minutt. Etter noen minutter med spilling så låser det seg helt.

Jeg lurer på om det kan være noe med nettverket . Har denne trådløse rutern og nettverkskort SMC Wireless G 54 Mbps PCI kit pakke og online adsl 704.

Noen som kan tenke seg hva det kan være .....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

har samme pakka i min maskin, og det funker helt fint å spille med.. kjører glatt, med en latency på rundt 50-80.. på de rette serverne vel å merke, uten noen problem. har da raskeste online adsl pakka..

routerens firewall var orginalt innstilt til å være avskrudd, men..kan kontrolleres ved å logge inn på routeren fra maskina di.. ip'en dit er vel mest sannsynlig 192.168.2.1 ..og bare å logge deg inn, å se under firewall..

håper det ordnes

Lenke til kommentar
Er cs source han prater om, du kan ikke stille alle de ratesn der.

Eventuelt sett din ip addresse i dmz zone på routern, da går din pc utenom firewallen.

Kan stille på alle de ratsene men ikke til 101...

prøv deg litt fram vil tro du kan ta de til 30-40 i source (default: 20)

raten kan du derimot sette opp til 25000.

men skriv netgraph 3 i consollen, og sjekk om du får mye loss og choke, får du det må du forandre helt til du får 0.

Lenke til kommentar
hei

har samme pakka i min maskin, og det funker helt fint å spille med.. kjører glatt, med en latency på rundt 50-80.. på de rette serverne vel å merke, uten noen problem. har da raskeste online adsl pakka..

routerens firewall var orginalt innstilt til å være avskrudd, men..kan kontrolleres ved å logge inn på routeren fra maskina di.. ip'en dit er vel mest sannsynlig 192.168.2.1 ..og bare å logge deg inn, å se under firewall..

håper det ordnes

Har litt lite erfaring med ruter. Spesifiser litt nærmere hvordan jeg kan gå inn og eventuellt skru av firewalln. Regner med at det er det som er problemet. Fordi det går når jeg strekker ledning direkte til adsl modem. Men jeg får problemet når jeg har trådløs forbindelse til rutern eller at jeg har kabel til rutern!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...